Întrebări generale
Aveți magazin fizic?
Nu avem, dar atelierul nostru se poate vizita unde puteți vedea produsele disponibile. Înainte de a ne vizita vă rugăm să ne contactați. Periodic participăm și la târguri, data acestora anunțăm pe paginile noastre de Facebook, Instagram și în secțiunea Evenimente de pe website.
Ce se întâmplă dacă produsele comandate nu sunt în stoc?
Nu avem stoc separat pentru webshop și târguri, deși încercăm să actualizăm mereu stocul în timp ce participăm la târguri, nu tot timpul reușim și ne mai scapă câte ceva. Dacă ați comandat un produs care între timp s-a vândut la târg, noi vă contactăm imediat și voi hotărâți ce se întâmplă în continuare: fie returnăm suma de bani dacă a fost achitat produsul, fie înlocuim produsul cu un alt produs, fie îl realizăm la comandă (în acest caz trebuie să așteptați 2-3 săptămâni)
Realizați produse personalizate?
Dacă doriți un produs personalizat vă rugăm să ne contactați. Îl realizăm cu mare drag în stilul nostru dacă tehnic este posibil. Timpul de execuție în general este 2-3 săptămâni, dacă perioada este mai încărcată (ex. înainte de Crăciun) această perioadă poate deveni mai lungă. Din acest motiv vă rugăm să ne contactați din timp. Se pot comanda și produsele care nu sunt în stoc și vă plac, îl refacem cu plăcere, cu mici diferențe, deoarece fiecare produs este pictat și realizat individual.
Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.
Întrebări despre produse și comenzi
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
Sunt persoană juridica. Pot cumpăra?
Da, Blue Petal onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parolă uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a face cumpărături pe acest site, nu este necesar să vă creeati un cont de utilizator.
Pot modifica o comanda lansată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.
Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi..